سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش خط

سلام دوستای عزیز آیا تا به حال شده به مشخصات جزیی تلفن های همراه یا همون گوشی های موبایلتون دقت کنید . آره با دقت در این مسایل شما می تونید تفاوت بین مدل های مشابه گوشی ها رو تشخیص بدین و بهترین و مناسبترین ها رو پیدا کنید و مورد استفاده قرار بدین.
در اینجا به چند تا از مهمترین اصطلاحات گوشی موبایل اشاره می کنیم .
امیدوارم گره گشای مشکلات و سوالات شما باشه:
برای مشاهده اصطلاحات به همراه توضیحات فارسی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

Bluetooth :
نوعی شبکه بی سیم در محدوده شخصی (Wireless Personal Area Network) که امکان اتصال تلفنهای همراه ، کامپیوترها و سایر وسایل الکترونیکی را در فواصل نسبتا کوتاه بدون استفاده از سیم و از طریق
خرید و فروش خط رند فرکانس های رادیویی (با توان پایین) میسر می سازد . بلوتوث این امکان را به شما می دهد که گوشی خود را در جیبتان قرار دهید و به راحتی از طریق هدست بی سیم ، به مکالمه بپردازید . همچنین از طریق بلوتوث می توانید به تبادل اطلاعات و فایلهای موجود در گوشی تان با گوشی های نزدیک آن بپردازید . همچنین با

ایرانسل دائمی

ایرانسل اعتباری

توجه به مجهز شدن پرینترهای جدید به این تکنولوژی ، می توانید عکس هایی که با گوشی تان گرفته اید ، بدون نیاز به کامپیوتر و در زمان بسیار کوتاهی به پرینتر منتقل کرده و آنها را چاپ کنید .

IMEI :
مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity می باشد . یک قالب واحد برای شماره سریال گوشی های تلفن همراه دیجیتال است .

SMS :
مخفف عبارت Short Message Service است . امکانی که به کاربران اجازه فرستادن و دریافت پیغام های کوتاه متنی (حداکثر تا 160 کاراکتر) را می دهد .

SIM :
مخفف عبارت Subscriber Identity Module می باشد . آنچه تحت عنوان سیم کارت می شناسید ،
سیم کارت کارت هوشمندی است که حاوی اطلاعات لازم برای شناسایی و دسترسی گوشی شما به امکانات شبکه مخابراتی می باشد . علاوه بر این سیم کارت ها قابلیت ذخیره اطلاعات شخصی مثل دفترچه تلفن و یا ذخیره پیغام های کوتاه را دارا هستند .